Wednesday, May 13, 2009

Perasaan tidak sabar



Orang tamak selalu rugi..huh..tak sabarnya nak beli rumah bila tengok orang lain ada rumah sendiri..Kenapa tiba-tiba mengalami perasaan tidak sabar ni? Sebab akhirnya suami saya dah menetapkan keputusan bahawa kami akan tinggal di Johor dalam tempoh 10 tahun. So memang kena la beli rumah di sini, tak kan nak menyewa je sepanjang tempoh tu kan? Nanti boleh shopping barang-barang perabot rumah..yea..yea..tapi bila baru dapat beli rumah ni?

2 comments:

  1. bestnyerr ader umah sendirikk kannns..

    ReplyDelete