Thursday, December 25, 2008

Zaman muda-muda

I was clearing up some stuff in my laptop, suddently i ran through these photos..oohh..time when I was still kurus and beutiful...hehehe...So i was thinking that i want to post up those photos. Just to remind methat  i can be slim again after i deliver my baby..hope so..:)                                                       
At college

At home

Dayah and me at KLCC
Well, there's more, tapi malas nak download banyak-banyak...hope to be slim again..


4 comments:

  1. jgn luper berpantang betul2..konpom ble kurus balik..slim melim n even lg slim dari blom kawen :P

    ReplyDelete
  2. betul ke nih? huhu..sedih aku tgk gambar2 ni..mampukah aku????

    ReplyDelete
  3. mampukah aku kembali kurus cm dlm gambar tu??
    sedihnye aku....

    ReplyDelete
  4. owh..ada jugak orang yang join aku bersedih..hahaha

    ReplyDelete