Tuesday, December 23, 2008

Tired

Sekarang ni nak bangun pun terasa susah sangat..Kadang-kadang rasa macam sumer orang macam tak faham je condition aku skang ni. Dah la penat , ada benda duk gerak-gerak dengan kuat dalam perut, sakit perut kadang-kadang, tak boleh lapar (kalau lapar start rasa macam nak pitam). 

Tidur pun x selesa, nak berjalan lama-lama pun dah tak larat. Kenapa sesetengah orang x boleh nak menerima keadaan aku yang sudah tidak serupa dulu. Kenapa mesti aku sentiasa memberi yang terbaik untuk semua orang sedangkan orang lain tidak boleh menolong aku di waktu aku kesusahan?  Hidup ini memang tidak adil.

Aku tak harap banyak. Cuma orang faham akan keadaan aku yang semakin hari semakin sarat ni..atau pun bagi sesetengah orang untuk seorang perempuan yang mengadung sulung, 8 bulan masih belum cukup sarat la kot. Aku dah malas nak peduli orang yang tak pedulikan aku, aku penat, penat sangat-sangat. This is the time for me to focus to my self and my unborn baby. Aku memang memerlukan masa ni untuk banyak berehat dan banyak bertenang supaya blood pressure aku tak naik dengan mendadak lagi.

2 comments:

  1. sabo2..agaknye ko jadi sensitip pon sebab pregnant kot :)

    ReplyDelete
  2. tu la..bukan setakat sensitif, kuat membebel pun yea jugak..huhu..sendiri pun tension..

    ReplyDelete