Wednesday, December 24, 2008

Selesai sudah..

Tadi dalam kul 10.30 am aku ada presentation utk MTE. Dayah kata MTE ni MalaysiaTechnology Exhibition. Di beri masa 30 min, so, faham-faham je la, presentation 15 min, Q & A another 15 min. Aku kena present 1st, Nana 2nd, then Mai. Aku dah la present duduk je tadi, BI bercelaru (perut sakit memulas je), laju gile present. pastu Alhamdulillah, aku bo jawab segala soklan yang diberikan. Ala..kalau dah viva 5 jam tak kan la sesi soal jawab yang 15 min  tak boleh nak kacang..hahaha.

Pastu, waktu sampai RMC, kak suzie tegur. "Dulu aku x nampak perut ko, skang ni dah nampak sangat, cepat betul besar. Ko ni due bila, macam dah dekat je aku tgk." Tu la sedikit sebanyak teguran dari kak Suzie. Maknanya dah sarat sangat ke aku ni? Tapi may be jugak kot, sebab nak jalan lama pun x bo, nak drive keta lagi nak, rasa senak je perut ni. Ha, nasib baik Nana tlg datang amik kat umah tadi. Thanks Nana. Siap bawa aku gi beli lauk makan tgh hari lagi. Baik betul budaknya. Kalau ada adik yang tua sket dari dia langsung boleh kenenkan, tapi apakan daya, orang dah berpunya...hehe..

Aku plan nak balik Ktan esok. Rasa macam dah x lama je ni..tapi entah la...Husband aku punya experiment tak siap lagi. Macam mana nak siap, kalau dia duk sakit je. Bercerita tentang sakit, aku rasa doc pun x tau la dia sakit apa sebab tu diaorang cakap macam-macam. Mengenai penyakit dia, nanti aku akan masukkan dalam post yang lain plak. Nanti panjang sangat la plak.

No comments:

Post a Comment